הגיע הזמן להשוויץ קצת ועל הדרך להרים ללקוחות שמשתפים פעולה מהרגע הראשון. הכי אני חובבת את אלו שסומכים עליי בעיניים עצומות ופשוט נותנים לי ״להתפרע״ והכי חשוב – מגיבים במהירות ה-עוד-לא-סיימתי-לעשות-אפצ׳י-וכבר-הממחטה-עליי- עם-פעמיים-ברכה-של-לבריאות.

לחיי הלקוחות מהסוג הטוב והמנצח.

אתם כאלו חמודים שאני אשכרה משתעשעת ברעיון של לשבת אצלכם דרך קבע.

אז…
כשזה מגיע לקידום אתרים, מה יהפוך אתכם ללקוחות מנצחים, תרתי משמע?

למטרות ראויות כדאי לקלוע

תציבו את המטרות הראויות על בסיס מחקר שוק ולא כי הבטן שלכם אומרת לכם שאתם לא צריכים להיות מדורגים על שום מילה למעט ״לקוח מנצח״. אם גוגל חכם מספיק כדי להבין שהחיים והשפה שלנו מלאים בסמנטיקה, למה שאצלכם זה יהיה אחרת?
רוצים שאקדם אתכם רק על שם המותג שלכם? אעשה זאת בכיף, בקלילות ואפילו בקלות, אבל זה אומר שאתם מפסידים נתח שוק מטורף שלא רק שהוא לא יודע מה השם שלכם, הוא בכלל לא יודע על קיומכם ואין לו מושג קלוש על המוצר שלכם.
קידום אתרים נשען על מנועי חיפוש בו אנשים, נו, מחפשים, והם עושים זאת עם מונחי חיפוש, מילים פשוטות, מהיום-יום, לא עם שמות מותג. מי שמחפש מותג הוא הרבה יותר מלקוח פוטנציאלי. הוא כבר אפוי כמעט לגמרי.

שאלות נכונות הם כוח אדיר

תשאלו את השאלות הנכונות. מי הלקוחות שלכם? מה הם צריכים / רוצים / מחפשים? האם אתם באמת הפתרון האולטימטיבי עבורם ואם לא איך תשכנעו אותם שלא משנה מה האחות שלהם אומרת, אתם הדבר שהם הכי חיכו לו?
ברגע שיהיו לכם את התשובות הללו (הגדרת buyer personas ) אפשר יהיה להתקדם למחקר המילים ולזקק את רשימת המונחים שתביא לכם את מירב התנועה הרלוונטית לאתר.

גירודים הדדיים בגב

מצאתם אשת קידום אתרים מקצוענית עם אש בעיניים ועכבר בוער? גם אם אתם מאלו שסומכים על האינסטינקט שלכם, אל תשגרו ותשכחו. קידום אתרים טוב מתבסס על שיתוף פעולה מלא של הלקוח והגורם המקדם, ושקיפות מלאה של כל הערוצים הנושקים, החופפים והלא חופפים. זה אומר שעליכם לא רק לשתף פעולה בביצוע כל הפעולות הנדרשות באתר, אתם מחוייבים בשיתוף של כל מה שמתרחש בעסק שלכם, כולל מאמצי גיוס הון, שיווק באופליין או שדרוג שרת בעקבות קמפיין ממומן שעתיד להביא תעבורה מטורפת לאתר.

מניסיוני לקוחות משתפים הם הלקוחות שממהרים לקטוף את פירות הקידום, כולל הגבוהים, ולא רק אלו שכמעט נוגעים בקרקע.