אני מאמינה שקידום טוב מתחיל בהבנה של קהל המטרה ועל כן כל פרויקט שלי מתחיל בראש ובראשונה באפיון קהל היעד (״פרסונות״) וצרכיו.
הגעתי לעולם הקידום מתוך האהבה שלי למילה הכתובה ונשאבתי לתוכו אחרי שהצאהבתי בצדדים נוספים, בעיקר כל מה שקשור לקידום טכני. משמעות הדבר היא שמונחים כמו ״מיגרצית אתר״, ״שגיאות שרת״ וכל מה שקשור ל״סקירה טכנית״ של אתר – גורמים לי לרוץ בפול גז עם חיוך ענק מרוח על כל הפרצוף.
חושבים שיש לכם בעיה שתגרום לי לרוץ בפול גז?
לכל שאלה בנושא שיווק אונליין ו/או קידום אתרים, תרגישו חופשי ליצור אתי קשר ע״י מילוי הטופס הבא (או במייל או בוואטסאפ, מה שהכי מסתדר לכם):